Rytmus - Party DJ

28.07.2012 12:54

Ten párty DJ vie čo hrat' , ked' večer nechce sa mi spat' ,
Už píše správy na pár miest , 2 SMS , a v nich you gotta get up , you gotta get up , you gonna get down girls

Krásna noc a ticho ju lieči , horúčku tejto noci nevylieči,
Skús rozvýrit' prach , please don't stop (pleas don´t stop)

Halo , už si tam? , no ja som na ceste , hlavne neprestávaj tancovat'

A v tvojom náruči si skúsim dýchanie z úst do úst.

Refren:

Ten párty DJ vie čo hrat' , ked' spálene je sucho mat' iba v ústach
ten párty DJ vie čo hrat' , ked' v tele túžiš telo mat' , telo mat'


Do dverí , vstúpi nový pár , v kúte známa tvár , yeah
zrýchleni dých rozvýri prach´, ách máš na perách ,
Zavrtíš bokmi, tam a spät' , kráľovnou si hned'

Prežijes sen , bez pravidiel , opustíš zem , tieň štyroch stien

Pri bare stát' to ma nebaví , aj chlapík vie být' únavní

Refren:

Rytmus: Dneska DJ vystupuje , jeho chyt mi K.O cooluje, cesta do klubu sa rychlo zužuje , ten kdo nedostal sa sem tak ten to lutuje , atmosféra sa tu fetuje , každa kurva ku mne putuje a mne sa to wobec nezhnusuje daj mi šejky šejky to ma vzrušuje....Rytmus a Dara , DJ Kavečara o naladu sa postara , on vie že udržuje štýl nehra hala bala, parket je plny , kôli tebe kričí celá sála , ucítit moje telo v tebe to by ty si mala. Hej DJ hraje na tie ruky , vagabundom pre naj sexi suky. Dneska som zlý , dneska chcem byt tupy. Dnes tancujú postihnutý aj hluchy. Rozbíjam sa s vami hudbou , mením čísla s každou krubňou. DJ to tu klincuje ogrcaná smotánka tu je.

Refren: